Hvem er vi?

TCG Foreningen fremstår som en nasjonal interesseorganisasjon dedikert til entusiaster av TCG (Trading Card Games). Som en ideell, non-profit organisasjon forplikter vi oss til å tjene de som bærer et hjerte for TCG, ved å fremme aktiviteter og tjenester som styrker deres spillopplevelser.

Vårt arbeid er basert på tett samarbeid med lokale klubber, forhandlere og myndigheter, og sikter mot å optimalisere og forbedre medlemmenes spillopplevelse.

Vår visjon er å:

• Etablere et nasjonalt fellesskap for TCG-entusiaster over hele Norge.
  • Fremme tilgjengeligheten av TCG for alle, uavhengig av økonomisk evne.
  • Organisere nasjonale ligaer samt lokale turneringer og spillkvelder.

Vi driver for tiden på lokal basis i Drammen, Oslo, og Kongsberg, men vi strekker oss mot å sørge for at alle, uavhengig av geografisk lokasjon, har tilgang til gratis spillopplevelser gjennom TCG Foreningen. Vi oppfordrer alle interesserte til å bidra som frivillige i foreningen, uavhengig av bidragets art.

TCG Foreningen tilbyr gratis spill med kortstokker for de fleste populære TCG-spill, enten du er medlem eller ikke. Selv om vi er en inkluderende organisasjon åpen for alle, ønsker vi å uttrykke vår dype takknemlighet for de som støtter oss økonomisk gjennom medlemskap. Dette tillater oss å arrangere gratis arrangementer for både barn og voksne, gi ut premier, og avholde det årlige TCG-Con.